Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر سید مهدی طباطبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف پیشگیری و کنترل بیماریهای تنفسی و اهمیت اطلاع رسانی به عموم جامعه از جمله مسافران چهار ایستگاه سلامت اطلاع رسانی در نقاط مختلف شهر زاهدان از سوی مرکز بهداشت زاهدان و با همکاری داوطللبان سلامت برپا شده است.
وی گفت: این ایستگاهها در نمایشگاه کتاب، فرودگاه زاهدان، ترمینال مسافربری و راه آهن جنوب شرق، با هدف غربالگری، بیماریابی و پیشگیری از کرونا ویروس برپا شده است و در این ایستگاه ها آموزش های خود مراقبتی به مردم ارائه و رسانه های آموزشی استاندارد توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این دانشگاه بنا دارد با همکاری سایر سازمان ها و ادارات، ایستگاه های دیگری در سایر نقاط شهر زاهدن برپا کند.
دکتر طباطبایی افزود: بیماری کرونا ترس ندارد چون با خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی می توان آن را کنترل و مهار کرد.
وی  اظهارداشت: بهترین راه پیشگیری ازاین بیماری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از جمله شستن مرتب دست‌ها با صابون مایع و دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگران است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه برای مقابله با این بیماری باید به خود مراقبتی اهمیت زیادی داد، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک به منظور پیشگیری ازکرونا برای افراد سالم هیچ ضرورتی ندارد و تنها افرادی که مبتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا هستند و نیز اطرافیان آنان لازم است از ماسک آنهم از نوع معمولی (ساده) آن استفاده کنند.
وی گفت:  ویروس کرونا تا ۹ روز در محیط زنده می ماند که می توان با رعایت نکات بهداشتی با آن مقابله کرد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بیماری های ویروسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بیماری های ویروسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بیماری های ویروسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست