Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بزرگراه جهرم - لار، ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جعفر زاهدی سه شنبه ۶ اسفند اعلام کرد: عملیات احداث بزرگراه جهرم – لار – بندر عباس که یکی از محورهای شریانی محسوب می‌شود که ارتباط زمینی بین فارس و هرمزگان به طول ۱۶۰ کیلومتر را ایمن کرده و مطلوبیت خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، زاهدی اضافه کرد: بالغ بر ۵۳ کیلومتر از این بزرگراه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد که کل مسیر در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

او گفت: قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است که ۱۲ کیلومتر آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی و قطعه سوم به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت ۱۵ درصدی همراه است و مراحل خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی را طی می‌کند.

زاهدی خاطرنشان کرد: کل این پروژه در محدوده تحت مدیریت استان فارس، حدود ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن نیازمند اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال هستیم، امیدواریم با تامین این اعتبار، به موقع شاهد بهره‌برداری بزرگراه جهرم - لار باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان فارس بندرعباس لارستان جهرم پیشرفت فیزیکی راه و شهرسازی بزرگراه جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان