Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:17:39 GMT

حریرچی: منم کرونایی شدم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۸۷۴

حریرچی: منم کرونایی شدم

معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: منم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیهام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام.

به گزارش ایسنا، وی در پیامی ویدئویی گفت: «منم کرونایی شدم و از دیروز تب داشتم، تست اولیهام آخر شب مثبت شد و از دیشب خودم را در محلی ایزوله کردهام. چند دقیقه قبل به من گفتند که تست نهایی‌ات قطعی شده و دارم درمان را شروع می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال عمومی‌ام بد نیست، خوبم، مقداری کوفتگی دارم و تب داشتم که ان شاءالله کم می شود».

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه «مطمئن باشید با تلاش خدمتگزاران شما در وزارت بهداشت به رهبری دکتر نمکی و با پشتیبانی شما و ارکان نظام حتما ظرف چند هفته آینده در مقابله با این ویروس پیروز خواهیم شد» افزود: «مطئن باشید ما کرونا را شکست می‌دهیم».

حریرچی ادامه داد: «مراقب خودتان باشید؛ این ویروس، ویروس دموکراتی است،‌ فقیر و غنی و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و ممکن است تعدادی را مبتلا کند. درمان موثر برای آن داریم و حواستان به خودتان باشد و مراقب دکترها و پرستارها هم باشید که با جانفشانی خدمت می‌کنند. کارهایم را تلفنی دنبال می‌کنم و امیدوارم ظرف چند روز آینده که علائمم برطرف شد، دوباره برگردم و خدمت گزاری را به شما ادامه دهم».

منبع: فرارو

کلیدواژه: حریرچی وزارت بهداشت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند