Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توقف رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گودرز کریمی فر با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای اسکان نوروزی فرهنگیان انجام ‌شده بود، اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس و رده‌های مجری طرح تا اطلاع ثانوی، متوقف و در صورت کنترل ویروس کرونا، اطلاع‌رسانی لازم در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت آموزش‌وپرورش، آمادگی کامل ۱۱ هزار مدرسه مجهز شده در قالب ۱۰۸ هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان، فراهم کرده بود که در حال حاضر به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، رزرو اینترنتی اسکان نوروز ۱۳۹۹ فرهنگیان، موقتاً لغو شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش با ۳۹۸ مرکز آموزشی رفاهی (خانه معلم) در قالب ۱۶ هزار و ۴۹۸ تختخواب، به‌صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت کلیه توصیه‌های بهداشتی ازجمله شستشوی روزانه با محلول‌های ضدعفونی، استفاده از کاورهای یک‌بارمصرف و مایه‌های شستشوی الکلی، آمادگی پذیرش مسافرین فرهنگی را در نوروز در سراسر کشور دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی در پایان تأکید کرد: با این‌وجود پیشنهاد می‌شود به خاطر پویش همگانی و مبارزه باریشه کنی ویروس کرونا، ترجیحاً از مسافرت‌های نوروزی، پرهیز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسکان نوروزی فرهنگیان اسکان نوروزی فرهنگیان رزرو اینترنتی اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: ۵۸۱ نفر در مهر سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.

وی افزود: دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی با اشاره به مشکل مسکن فرهنگیان افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌ است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد خبر 749375

دیگر خبرها

  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت