Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر ممنوعیت سرو قلیان در تمامی قهوه خانه ها و سفره خانه های شهرستان گفت: اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی بر اجرای این مصوبه نظارت خواهند داشت و در صورت سرو قلیان پروانه فعالیت واحد متخلف لغو خواهد شد.

مسعود مرسلپور در جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان که با محوریت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در برخی شهرها مشکلاتی را در روند عادی زندگی مردم ایجاد و باعث نگرانی خانواده‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام صبح امروز رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مشاهده نشده گفت: ممکن است دیر یا زود ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر نیز گزارش شود بنابراین همه باید هشدارهای بهداشتی و ایمنی که بطور مرتب از طریق رسانه ها اعلام می شود، را رعایت کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مسئولیت مستقیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص ارائه آموزش های پیشگیرانه و اطلاع رسالنی درباره ویروس کرونا افزود: تمامی فعالیت های جمعی ورزشی، هنری و همچنین اعزام کاروان های دانش آموزی و دانشجویی ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی توسط دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله کاروانهایی که در روزهای سه شنبه اقدام به اعزام زائر به قم و جمکران می کنند فعالیتشان تا بهبود شرایط ممنوع است.

مرسلپور با بیان اینکه مکاتبات لازم جهت لغو مراسم اعتکاف نیز انجام شده افزود: اداره اوقاف و امور خیریه نیز با انجام اطلاع رسانی لازم ممنوعیت حضور مردم در بقاع متبرکه و حرم شریف امام زادگان شهرستان را اعلام کند.

وی بر ضرورت نظارت بر فعالیت آشپزخانه ها و مراکز طبخ غذا، کارخانجات تولید محصولات غذایی و... توسط شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت تاکید کرد و گفت: تمامی جلسات ادارات به جزء مواردی که در فرمانداری برگزار می شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین خواستار مشارکت پررنگ آموزش و پرورش و ارائه نکات خود مراقبتی به دانش آموزان و والدین آنها از طریق فضای مجازی شد و ادامه داد: مرکز درمان بیماران دیالیزی سوده نیز توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایزوله خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش مدیریت، کادر پزشکی، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و شبکه بهداشت شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم گفت: این عزیزان به عنوان سربازان مبارزه با این بیماری ویروسی در معرض خطر هستند تا آسیبی به سلامتی شهروندان وارد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر