Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آبی اناری ها درباره آینده مسی صحبت می کند.

طرفداری- جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در آستانه مسابقه میان بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اوپا، پیرامون آینده لیونل مسی و تقابل با ناپولی صحبت می کند.

به گزارش گل، پیکه در پاسخ به این سوال که آیا مسی می تواند به تقلید از اسطوره آرژانتین، دیگو مارادونا با ناپولی قرارداد امضا کند، می گوید:

در فوتبال هرگز نمی توانید بگویید هرگز، اما حدس می زنم که این قضیه پیچیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید از او درباره تصمیمش نسبت به آینده سوال کنید. من می خواهم مسی در کنار ما بازنشسته شود،بیشتر از این نمی توانم به شما چیزی بگویم.

پیکه درباره تقابل با ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

ما فقط سعی می کنیم تا بر روی وظایف خود متمرکز شویم زیرا در این باشگاه و در چند سال گذشته اتفاقاتی بزرگی در زمین بازی رخ داده است. نتایج باشگاه ما را عقب نگه داشته است بنابراین ما می دانیم که کسب نتیجه چه قدر مهم است. ما به عنوان بازیکنان بارسلونا موظف هستیم تا برای کسب پیروزی در میدان تلاش کنیم. اگر اینگونه نباشد، وضعیت آشفته‌ای به وجود خواهد آمد.

وی در ادامه افزود:

این اولین بار است که بارسلونا برای بازی در چنین استادیوم تاریخی‌ای به ناپولی می آید. یک فوتبالیست همیشه خواستار کسب تجربه های جدیدی است، بنابراین آمدن به اینجا (ورزشگاه ناپولی) یکی از آن تجربه های جدید است. راجع به ناپولی باید بگویم که آن ها خیلی پیشرفت کرده‌اند. آن ها این فصل را خوب شروع نکرده‌اند اما اخیرا پیشرفت های زیادی کرده‌اند، بنابراین این مسابقه بسیار دشوار خواهد بود. آن ها یوونتوس را شکست داده‌اند و در دور گروهی نیز لیورپول را شکست دادند. ناپولی سطح بازی خود را در برابر تیم های بزرگ بالا می برند، بنابراین ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم رئیسی در ادامه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

کد خبر 847408 منبع: مهر برچسب‌ها صادرات و واردات خبر ویژه تحریم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی