Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@11:20:52 GMT

درمانگاه‌های فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۰۱۷

درمانگاه‌های فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ترابی در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر سه شنبه برگزار شد، با بیان اینکه دو بیمارستان در البرز آماده بستری بیماران مبتلا به کرونا است، اظهار کرد: به صورت جدی باید از برگزاری تجمع‌ها اجتناب شود؛ وقتی می‌گوئیم شهر تعطیل است یعنی مردم در خانه بنشینند نه آنکه به مسافرت بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فوت یکی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در البرز، تاکید کرد: قطعاً پس از این شمار فوتی‌ها افزایش خواهد یافت. باید بدانیم این بیماری به سرعت کنترل می‌شود.

ترابی با بیان اینکه درمانگاه‌های شهرستان فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک n۹۵ نیاز دارند، گفت: باید بهداشت فردی به طور جد پیگیری شود؛ احتمال می‌دهیم که از ابتدای خرداد ماه شاهد رفع این معضل باشیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند، خوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: دندان پزشکی‌ها، کلینیک‌های پوست و مو و سایر تجمع‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. تنها درمانگاه‌ها و یک کلینیک دندان پزشکی برای بیماران اورژانسی برای خدمات دهی به مردم فعال خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه مردم باید عید را نیز در خانه بمانند، تصریح کرد: موضوع زنده ماندن مردم است و باید در این راستا هزینه شود.

به گفته وی، تنها کسانی که علائم سرماخوردگی، سرفه، عطسه و غیره دارند، باید از ماسک استفاده کنند نه افرادی که سالم هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا سرماخوردگی شبکه بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر ماسک مو انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229451 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد