Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:29:57 GMT

توزیع ۴ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان قطور

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۴۶۴

توزیع ۴ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان قطور

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار و ٩۴٨ دستگاه چادر تا ساعت ١٣ ظهر امروز در بین زلزله‌زدگان قطور توزیع شد.

به گزارش ایمنا، سعید رهبر سوره اظهار کرد: همچنین تاکنون چهار هزار و ٢٢٩ بسته غذایی ٧٢ ساعته شامل اقلام جیره خشک در بین زلزله‌زدگان این منطقه پخش شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین گرمایش مردم نیز تاکنون سه هزار و ٢۵٢ شعله والور در بین زلزله‌زدگان توزیع شده است اظهار داشت: ۶۰ گروه شامل بیش از ۳۰۰ نفر از امدادگران در منطقه قطور فعالیت دارند و ارزیابی منطقه را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: همه نیازهای روستاییان زلزله‌زده در راستای کاهش مشکلات در فصل سرما برآورده می‌شود که این امر با همراهی خود روستاییان امکان‌پذیر خواهد بود.

«رهبر سوره» تأکید کرد: تمامی تیم‌های اسکان اضطراری هلال‌احمر، کمپ اسکان را در مناطق زلزله‌زده برپا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده، از نخستین ساعات وقوع زلزله در آماده‌باش کامل قرار دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه کمبودی در خصوص تأمین اقلام غذایی زلزله‌زدگان وجود ندارد، بیان کرد: درصورت نیاز بسته‌های غذایی یک هفته‌ای و یک ماهه نیز بین آنان توزیع می‌شود.

«رهبر سوره» ادامه داد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد و شایعات بی‌اساس از منابع ناموثق در رابطه با توقف امدادرسانی کاملاً کذب است.

گفتنی است، وقوع ۲ زمین لرزه نسبتاً شدید طی روز گذشته در منطقه مرزی خوی، موجب مصدومیت نزدیک به ۱۰۰ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر و خسارت به سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی شد. پ

منبع: ایرنا

کد خبر 412292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زلزله کمک رساني به زلزله زدگان زلزله آذربایجان شرقی زلزله 96 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هلال احمر آذربایجان غربی بین زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت