Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم؛ محمد گل‌فشان افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و آغاز بارندگی، ۱۳۰ نفر نیروهای عملیاتی امدادی و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان با استقرار در پایگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم از آمادگی کامل نیروها و تجهیزات خبر داد و افزود: ۱۴ خودروی عملیاتی و ۲۶ تیم امدادی در محل‌های مشخص‌شده آماده ارائه خدمات در صورت نیاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌فشان بیان کرد: به‌منظور مقابله با سیلاب‌های احتمالی ناشی از بارندگی، تیم‌ها و تجهیزات امدادی و ۱۵ پمپ لجن کش به همراه ۲ قایق در پایگاه‌های شهرهای قم، جعفریه، کهک و دستجرد مستقرشده‌اند.

همچنین جمعیت هلال‌احمر قم، ضمن اعلام هشدار به بخش‌های استان قم، اقدام به تجهیز خانه‌های هلال در بخش‌ها و آماده‌سازی تجهیزات نجات در سیلاب کرده است.

بارندگی که از روز گذشته در سطح استان قم آغازشده است همچنان ادامه دارد و در همین رابطه مسئولان ستاد بحران استان اقدام‌های لازم را برای مقابله با سیلاب احتمالی تدارک دیده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قم جمعیت هلال احمر سیل قم هلال احمر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر