Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:46:54 GMT

نماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۵۱۵

نماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعلام خبر ورود کرونا به قم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) به‌عنوان یک پناهگاه معنوی، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان قم میله‌های حائلی در اطراف ضریح مطهر قرار داده و نمازهای جماعت و مراسم‌های مذهبی به صورت موقت متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان کرد: با وجود اعلام مصوبه شورای تأمین استان در صدا و سیمای مرکز قم و بلندگوهای حرم مطهر، جمع کثیری از مردم قم به حرم مطهر حضرت معصومه (س) آمده و خواستار برداشتن میله‌های حائل شدند که مسئولان آستان مقدس نیز با توجه به پیگیری زیاد عاشقان به خاندان عصمت و طهارت (ع) با درخواست آن‌ها اعلام موافقت کردند.

وی گفت: زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) بعد از اذان مغرب و عشا نیز در شبستان امام خمینی (ره) گردهم آمده و خواستار برپایی نماز جماعت شدند و مسئولان حرم مطهر نیز با توجه به اصرار زائران، زمینه اقامه این نماز جماعت را فراهم کرند.

کد خبر 4863122

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه قم ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند بارش باران یاسوج حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم