Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، درباره پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت سوخت برای بعضی از تاکسیرانان گفت: دو گروه ناوگان تاکسیرانی در کشور داریم مانند تاکسی‌های رسمی که سهمیه سوخت مشخصی در کارت سوختشان هر ماه ارائه می‌شود که برای تاکسی‌های بنزین‌سوز 400 لیتر، تاکسی‌های دوگانه سوز 250 لیتر و ون‌ها 600 لیتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یک گروه دیگر هم وجود دارد که مابه‌التفاوت 1500 تومانی افزایش قیمت سوخت را دریافت می‌کنند و این رانندگان متناسب با پیمایشی که دارند این پول به حسابشان برای سوخت‌گیری واریز می‌شود.

ضامنی گفت: رانندگان تاکسی آژانس‌ها، سرویس مدارس و یکسری از خودروهای دوگانه‌سوز که دستگاه سوخت CNG در شهرشان ندارند بر اساس مصوبه کارگروه تخصیص سهمیه سوخت و بر اساس چارچوبی که ابلاغ کرده‌اند، هر ماه پیمایش‌های آنها بررسی و به وزارت کشور برای تأیید و نهایتا به وزارت نفت برای تأمین و پرداخت آن ارسال می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مرحله بهمن‌ماه پرداخت شده است و سهمیه اعتباری سوخت 704 هزار و 750 راننده به حسابشان واریز شده است که در جایگاه سوخت می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ماه بهمن دولت 100 میلیارد تومان فقط برای سهمیه این تعداد از رانندگان پرداخت کرده است.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

20 / 20 مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت سوخت سهمیه اعتباری سوخت پرداخت سهمیه اعتباری سوخت حدود 705 هزار راننده تاکسی رانندگان تاکسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سهمیه اعتباری سوخت رانندگان تاکسی سهمیه اعتباری سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم

اقدام عجیب و خطرناک یک راننده تاکسی در حمل بار در سطح شهر، سوژه فیلمبرداری شهروندان شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند