Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اهم اقدامات انجام شده در سازمان متبوع خود در زمینه کرونا را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه در دومین جلسه کارگروه مقابله با بیماری‌های واگیر شهرداری تهران مصوباتی به تصویب رسید به تشریح محورهای این مصوبات پرداخت و گفت: بر اساس این مصوبات مقرر شد تا حد امکان از برگزاری جلسات در شهرداری تهران اجتناب شود، و فاوای شهرداری تهران زیرساخت‌های لازم برای تشکیل جلسات مجازی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار داشت: تمامی مجموعه‌های شهرداری تهران، در صورت اعمال محدودیت فعالیت بخش‌هایی از شهر تهران، آمادگی‌های لازم را احصا کرده و برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: سازمان زیباسازی نسبت به افزایش ظرفیت در اختیار حوزه اطلاع رسانی به شهروندان از طریق بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر در اسرع وقت اقدام کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی مجموعه‌های شهرداری تهران، نیازهای فنی و لجستیکی خود را برای حداقل یک ماه آینده پیش‌بینی کرده و به تفکیک به دبیرخانه کارگروه برای پیگیری از مراجع ذیربط ظرف روز جاری ارسال کنند، بیان داشت: مقرر شد با سازمان پدافند غیرعامل در خصوص اعلام سامان‌سراها و سایر مراکز مرتبط با مددجویان، به عنوان مراکز سطح ۱ تماس، مکاتبه صورت گیرد.

وی افزود: مصوب شد میادین میوه و تره بار نسبت به استفاده از فضاهای تبلیغاتی موجود در بازارهای روز و رادیو مستقر در این بازارها برای اطلاع رسانی اقدام کند.

محمدی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو با همکاری نهادهای قضائی و انتظامی نسبت به جلوگیری از ورود دستفروشان اقدام می‌کند، از تعطیلی باغ پرندگان شهر تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه‌های بزرگ، شرکت فروشگاه‌های شهروند اعلام آمادگی خود برای تأمین مایحتاج روزانه مردم را اعلام کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!