Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:14:19 GMT

ویروس کرونا به اتریش و کرواسی رسید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۱۹۰

مقامات اتریش و کرواسی روز سه شنبه از ورود ویروس کرونا به  کشورهای خود خبر دادند.

اخبار بین الملل - به نوشته خبرگزاری «رویترز» سخنگوی یک مرکز بهداشتی در شهر «تیرول» در اتریش  دو مورد ابتلا به این ویروس را تایید کرد. این دو  شهروندان ایتالیایی مستقر در این شهر بودند که ابتدا در شهر «لومباردی» در ایتالیا به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس تاکنون جان بیش ۲۶۰۰ نفر در جهان را گرفته که بیشتر آن‌ها اهل چین هستند. این ویروس تاکنون به ۲۹ کشور جهان سرایت کرده است و گفته می‌شود مبتلایان به این ویروس بیش از ۸۰ هزار نفر  در جهان هستند.

به نوشته رویترز، در بین کشورهای اروپایی ایتالیا با ۲۲۰ مورد ابتلا به کرونا رکورددار است.

روز گذشته سخنگوی اتحادیه کارگری ایتالیا از لغو اعتصاب خدمات حمل ونقل هوایی برای کاهش اختلال در کشور در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا خبر داد. «جولیا دلپاینه» سخنگوی اتحادیه کارگری ایتالیا در این زمینه گفت که اعتصاب بخش حمل و نقل هوایی که برای سه‌شنبه در ایتالیا برنامه ریزی شده بود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. 

«خبرگزاری فرانسه» نیز روز سه شنبه از اولین مورد ویروس کرونا در کرواسی، واقع در حوزه بالکان  خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار بین الملل اتریش بالکان بخش حمل و نقل چین ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۸۱ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷ تومان (۱.۸۹ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۹۸ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۶ تومانی به ۸۹۸ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۷ تومانی (۱.۹۳ درصد) به ۸۸۱ رسید.

 بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۷۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۵.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳