Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان زنجان گفت: با احتکار کنندگان مواد بهداشتی به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از طرف سازمان بخشنامه نظارتی ارسال شده و براساس آن بخشنامه نظارتها در سطح استان انجام می‌شود اظهار کرد: از روز گذشته بازرسی از همه داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا این لحظه احتکاری در حوزه مواد بهداشتی و پزشکی در استان زنجان کشف نشده و اگر چنین مواردی وجود داشته باشد برخوردها برابر قانون انجام خواهد شد.

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه توزیع ماسک در سطح استان زنجان می‌شود افزود: بازرسی‌ها نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: اگر شهروندان موردی از عرضه تقلبی ماسک در بازار و یا احتکار مواد شوینده و ماسک مشاهده کردند سریعا به تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند تا جلوی تخلف گرفته شود.

ممیزی با تاکید براینکه امروز چند مورد گزارش داشتیم که بازرسان جهت بررسی اعزام شدند ولی نتیجه گزارش هنوز اعلام نشده است بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت مواد بهداشتی در استان زنجان نیز غیرقانونی بوده و هیچ کسی حق افزایش قیمت را ندارند و اگر چنین تخلفی مشاهده شود در اسرع وقت نسبت به تخلف مورد نظر تشکیل پرونده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر توزیع ماسک در بین داروخانه‌های استان زنجان انجام می‌شود افزود: شاید داروخانه‌ها کمبود داشته باشند ولی حق ندارند ماسک‌های داده را توزیع نکنند.

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: اگر داروخانه‌ای از توزیع ماسک جلوگیری کرد مردم گزارش خود را به سامانه 124 اعلام کنند و در صورت دریافت گزارش بلافاصله داروخانه مورد نظر توسط بازرسان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد بهداشتی حکومتی استان استان زنجان داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد