Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:41:07 GMT

جاده پلدختر -خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۰۳۴

جاده پلدختر -خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد

روح الله شریف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور پلدختر- خرم آباد در محدوده «چم حیدر» به دلیل بارش باران و آبگرفتگی مسدود شد.

وی گفت: هم اکنون عوامل راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی با تجهیزات و امکانات در حال بازگشایی مسیر هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر افزود: ۱۱ اکیپ راهداری در بارندگی‌های اخیر در محورهای مواصلاتی مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده گفت: در صورت امکان رانندگان از سفرهای غیر ضروری و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش باران پلیس راه راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری چاوردی گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب‌گرفتگی شد و در پی آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ داده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید افزود: در حال حاضر تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان‌شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از فرونشست‌های رخ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است، اظهار کرد: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده باروهای خشتی نقش رستم برمی‌گردد که طی این بارندگی‌ها بخش باروها و آوارهای رسوب شده باستانی دچار رانش شد.

عسکری گفت: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث‌فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 6096292

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد