Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:09:59 GMT

انفجار در دمشق1کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۲۱۱

در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در دمشق، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری سانا، در پی انفجار یک خودروی بمبگذاری شده که در نزدیکی ورزشگاه تشرین در دمشق، پایتخت سوریه، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

این انفجار، چهارمین در نوع خود در یک ماه گذشته به شمار می‌رود؛ بطوری که روز پنجشنبه هفته گذشته نیز بر اثر انفجار بمبی در داخل یک خودرو در منطقه مرجه در مرکز سوریه، دو نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سه شنبه هفته پیش یک بمب در داخل خودرویی در منطقه باب مصلی منفجر شد که به زخمی شدن ۵ نفرمنجر شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: انفجار ، دمشق ، کشته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار دمشق کشته زخمی شد یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!