Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت «وان فوتبال» انگلیس در گزارشی به بررسی شانس بقای تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر این کشور پرداخت و ضمن تمجید از علیرضا جهانبخش پیش بینی کرد تیم او یعنی برایتون ۶۰ درصد شانس بقا در لیگ جزیره را دارد.
این سایت نوشت: آخر هفته بدی برای باشگاه‌هایی بود که در انتهای جدول لیگ برتر برای فرار از سقوط می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکست ۵ تیم پایین جدول، به نظر می‌رسد شانس بقای آن‌ها ناچیز باشد، در حالی که چند باشگاه دیگر نیز هنوز ممکن است به این ورطه بیفتند.

با توجه به ۳۳ امتیاز باقی مانده تا پایان فصل است وقت آن است که کاندیدا‌های سقوط را ارزیابی کنیم.

این گزارش در ادامه به بررسی وضعیت ۷ تیم نورویچ، واتفورد، وستهام، استون ویلا، بورنموث، برایتون و نیوکاسل پرداخته و پیش بینی کرد سه تیم نورویچ، استون ویلا و بورنموث به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

وان فوتبال درباره برایتون نوشت: این فصل، فصل عجیب و غریبی برای مرغان دریایی بوده است.

در بعضی مواقع تیم گراهام پاتر با فوتبال زیبای خود لیگ را تحت تأثیر قرار داده است، در حالی که امثال آرون مووی، علیرضا جهانبخش و آرون کانولی همگی چند باری نگاه‌ها را به خود جلب کرده اند؛ بنابراین این نکته مغفول مانده است که آن‌ها در این فصل فقط در شش بازی (کمتر از ویلا و بورنموث) پیروز شده اند و در حال حاضر فقط چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط دارند. ما فکر می‌کنیم که آن‌ها در لیگ باقی می‌مانند، اما اگر آن‌ها هفته آینده در خانه خود برابر کریستال پالاس شکست بخورند، ممکن است زمان شروع نگرانی باشد.

از نظر این سایت شانس بقای برایتون  در لیگ برتر فوتبال انگلیس ۶۰ درصد است. این تیم در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 

سوپر گل علیرضا جهانبخش به چلسی + فیلم

 واکنش اینستاگرامی علی دایی به گل زیبای جهانبخش

 جهانبخش ملی پوش سابق انگلیس را وادار به عذرخواهی کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش علیرضا جهانبخش لیگ برتر فوتبال برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند

قهرمان سابق المپیک گفت: یش بینی مدال المپیک سخت است و پیش از این هم مشاهده شده کسی که شانس مدال بوده به آن نرسیده و در مقابل، کسی که گفته شده شانس مدال ندارد با دست پر برگشته است. بنابراین همه رشته‌ها که سهمیه المپیک گرفته‌اند باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین رضازاده درباره حضور وزنه‌برداری با دو سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: رضا دهدار در حرکت یک‌ضرب جام جهانی تایلند عالی کار کرد و با توجه به اینکه وزنه‌بردار دوضرب زنی است، فکر می‌کردیم سهمیه را بگیرد، اما حیف شد. در حال حاضر نفر یازدهم رنکینگ المپیک است و امیدواریم بتواند جایگزین شود هر چند که سخت است. در حال حاضر دو سهمیه در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین داریم.

پیش‌بینی مدال المپیک سخت است

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود وزنه‌برداری شانس زیادی برای گرفتن مدال المپیک ندارد و فکر نمی‌کند این صحبت‌ها ممکن است در روحیه دو وزنه‌بردار ایران تاثیر بگذارد؟ افزود: پیش بینی مدال المپیک سخت است و پیش از این هم مشاهده شده کسی که شانس مدال بوده به آن نرسیده و در مقابل، کسی که گفته شده شانس مدال ندارد با دست پر برگشته است. بنابراین همه رشته‌ها که سهمیه المپیک گرفته‌اند باید مورد حمایت قرار گیرند.

رضازاده تصریح کرد: در المپیک مدال گرفتن سخت است چون رقابت میلی‌متری است و همه کشورها و ورزشکاران آماده می‌آیند و جای برترین‌ها است بنابراین باید همه ورزشکاران حمایت شوند تا بتوانند در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند و دل مردم را شاد کنند. در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین نیز رقابت سخت و نزدیک است. ورزشکاران ما شبانه روزی تمرین می‌کنند تا بتوانند وزنه‌های خوبی بزنند و مدال خوش رنگی بگیرند.

جوادی و داودی المپیکی فکر کنند

قهرمان سابق المپیک در مورد مهمترین نیاز جوادی و داودی در فاصله حدود سه ماه باقی‌مانده تا المپیک گفت: باید حمایت شوند و به آنها روحیه داده شود. کادرفنی و خود ورزشکاران باید مراقب باشند که آسیب نبینند و طبق برنامه تمرینی پیش بروند تا علاوه بر حفظ رکوردهای قبلی، ارتقای رکورد هم داشته باشند. المپیک بالاترین رویداد ورزشی جهان است از این رو ورزشکاران ما باید المپیکی فکر کنند و المپیکی تمرین کنند تا بتوانند در پاریس بدرخشند.

چالش ادامه‌دار فدراسیون بخاطر قرارداد اجاره سالن

رضازاده در پاسخ به این پرسش که مهمترین چالش این روزهای فدراسیون وزنه برداری چه چیزی است؟ تاکید کرد: مهمترین مشکل، قرارداد اجاره سالن وزنه برداری است و حساب فدراسیون را بسته‌اند. امیدوارم با کمک دوستان رفع شود. همه آمده‌اند که به وزنه‌برداری کمک کنند، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی نیز همه تلاششان را می‌کنند. امیدوارم چند اسپانسر خوب از وزنه‌برداری حمایت کنند چون بعد از کشتی پرافتخارترین رشته است.

طلای پاریس برای تالاخادزه است؟

او در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند طلای فوق سنگین المپیک پاریس باز هم به وزنه بردار مطرح گرجستان برسد یا خیر؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم آخرین سال مسابقات تالاخادزه باشد چون سن او بالا رفته است. نمی‌توان پیش‌بینی نتیجه داشت. تالاخادزه روی کاغذ رکورد یک ضرب خوبی دارد با این حال حریفانی دارد که به او نزدیک شده‌اند. مردم عزیز دعا کنند کاروان ایران در المپیک پاریس موفق باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 750590

دیگر خبرها

  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود