Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@12:16:34 GMT

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۷۹۷

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از تعویق زمان دریافت مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، دریافت مدارک جهت تکمیل فرآیند ثبت نام از متقاضیان این طرح در شهرهای جدید ار روز سه شنبه ۶ اسفند سال جاری به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که زمان آغاز مجدد دریافت مدارک از این متقاضیان متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

۲۲۳۲۲۹

کد خبر 1357173

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن طرح مسکن ملی مسکن ملی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان

به گزارش خبرنگار مهر، آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند امروز در نشست خبری بازدید از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند، گفت: پروژه ساخت واحدهای نهضت ملی پرند از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم‌اکنون چهار هزار واحد مسکن در قالب یک هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی، ۷۰۰ واحد مسکن مهر و تعداد باقی مانده از پروژه‌های مشارکتی آماده افتتاح است.

صیادی با بیان اینکه این واحدها آماده تحویل هستند اما به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های آب، برق یا فاضلاب قابل واگذاری نیست، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری نیز ۵ هزار واحد دیگر در این شهر جدید به مرحله افتتاح برسد؛ همچنین طبق مصوبه شورای عالی مسکن هزینه اجرای تأسیسات زیرساختی آب، برق و فاضلاب باید یک سوم توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از سوی استانداری‌ها تأمین شود. وزارت راه از طریق منابع صندوق ملی مسکن این تأمین مالی را انجام داده است.

وی عنوان کرد: آورده متقاضیان این واحدها حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هزینه ساخت هر مترمربع میانگین ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در اسفندماه سال‌گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی در دست ساخت بود که با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی با توسعه ظرفیت شهر جدید پرند، ۳ هزار واحد دیگر به این رقم اضافه شد که این واحدها در مرحله انتخاب سازنده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده که وزارت ارشاد در حال ساخت و در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

صیادی ادامه داد: آنچه که در حوزه کاری شرکت پرند است شامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۴۰۰ واحد برای مسکن مهر و ۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌شود که با حضور مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است؛ باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود.

معرفی ۱۰ هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی

وی افزود: سال گذشته در شهر جدید پرند به صورت فشرده ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده است؛ البته احتمال وجود ۳ هزار واحد دیگر خالی از سکنه در این شهر جدید وجود دارد.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: بر اساس شاخص‌های مختلف، جمعیت در شهر جدید پرند از ۳۵۰ هزار نفر رد شده است همچنین این شهر جمعیت ۷۸ هزار نفری دانش‌آموزی دارد و با توجه به تحویل و ساخت واحدهای مسکونی جدید جمعیت از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

کد خبر 6092088 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا