Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@14:58:25 GMT

دفتر آیت الله شبیری زنجانی در قم قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۸۵۱

در پی فوت یکی از عوامل اداری دفتر آیت الله شبیری زنجانی، محل دفتر این مرجع تقلید درقم به حالت قرنطینه در آمد .گفته می شود رفت و آمد به دفتر ایشان فعلا امکانپذیر نیست.در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری کرونا کلیه اعضاء دفتر و بستگان وی تحت قرنطینه قرار گرفته‌اند تا مورد معاینه و در صورت لزوم آزمایش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، مرحوم خواهر زاده حضرت آیت‌الله و نیز خاله زاده آقای میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیار فعال در امور کمک به فقرا و نیازمندان و ساعی در انجام مراسمات دفتر و یاری به دیگران بود. در پی این واقعه حضرت آیت‌الله نیز در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار قم بیماری کرونا تعداد کرونا در ایران دفتر آیت الله شبیری زنجانی کرونا چیست کرونا در ایران کرونا در قم کشته شدگان کرونا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا