Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:18:20 GMT

مردم در مسیر پلدختر به خرم‌آباد تردد نکنند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۰۷۸

مردم در مسیر پلدختر به خرم‌آباد تردد نکنند

معاون فرماندار پلدختر گفت: مردم به‌هیچ عنوان از مسیر پلدختر به خرم‌آباد به‌دلیل مسدودی راه در چند نقطه از این محور استفاده نکنند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

 نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه در مسیر غرب نرسیده به طولکش کوه ریزش کرده و جاده مسدود شده‌است، اظهار داشت: خوش‌بختانه در محدوده پل بابازید مشکل خاصی وجود ندارد و با هماهنگی‌های انجام‌شده ماشین‌آلات در محل پل بابازید حاضرند و به سرعت مسیر را بازگشایی و در صورت افزایش دبی رودخانه، عبور سیلاب را تسهیل خواهند بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم به‌هیچ عنوان از مسیر پلدختر به خرم‌آباد استفاده نکنند چون علاوه بر مشکلات گذشته، این مسیر در چند نقطه مسدود شده‌است.

آخرین وضعیت شهرهای پلدختر و معمولان| تکرار سیل بهار در اسفند؛ روستاها تخلیه شدند+ تصاویرمحور رومشکان به پلدختر مسدود شدریزش کوه محور پلدختر ـ خرم‌آباد را مسدود کرد

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر عنوان کرد: از روستاییان حاشیه رودخانه‌ها درخواست داریم هشدارها را جدی بگیرند و سریعاً منازل خود را تخلیه و به محل‌های امن بروند.

انتهای پیام/646/ ز

 

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا

کاظمی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بارش های شدید باران و وقوع سیل در بسیاری از محورهای کشور از جمله محورهای غربی و جنوبی کشور سبب انسداد و تخریب برخی از پل ها و مسیرها شده است گفت: در حال حاضر محورهای آبدانان ، ایلام،  آذربایجان غربی و خوزستان به علت بارش باران و بروز سیل مسدود شده است.

وی اظهار کرد: ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد هستیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای اصلی کشور باز است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

کاظمی در خصوص  محورهای مسدود کشور گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود همچنین محورهای  مسدود غیرشریانی  عبارت است از هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران،سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای