Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران (شهر قدس ، ملارد ،صفادشت) اعلام‌کرد که به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم، جلسه فوق العاده هیأت رییسه این واحدها تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قاسمی پیر بلوطی اظهار کرد: در روزهای اخیر مواردی  که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در تهران بوده وبا توجه به شیوع این بیماری  ومراجعات مکرر به بیمارستانهای شهر تهران مشاهده شده به منظور پیشگیری در محیط دانشگاه جلسه اضطراری با اعضای هیات رئیسه  و مدیران واحدهای شهر قدس ،ملارد وصفادشت  تشکیل دادیم وتمهیدات لازم در زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : به منظور رفع نگرانی‌ها و اخذ تصمیمات لازم روز گذشته جلسه فوق العاده هیات رییسه برای کاهش استرس دانشجویان ودانشگاهیان تشکیل شده است.

او گفت : بیماری کرونا علائمی مشابه بیماری آنفلوآنزا دارد و برای پیشگیری از ابتلای به آن، پزشکان و متخصصان توصیه کرده اند که افراد از دست دادن و روبوسی خودداری و در حد توان از ماسک استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته ۲ هزار و ۲۵۰ نفر در چین و ۸ نفر در دیگر کشورهای جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر در بیمارستان ها، بستری شده اند. وبیش از هفده هزار نفر درچین به این بیماری مبتلا شده اند واز آنجا که شیوع وانتقال این بیماری به سرعت شکل می گیردتمهیداتی را پیش بینی کردیم.  

وی اتصریح کرد: با تشکیل کمیته بحران در جلسه اضطراری هیت رئیسه واحدهای غرب استان تهران به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در واحدهای شهر قدس ،ملارد وصفادشت موارد زیر را در کمیته بحران مصوب وبه سرعت اجرای آن را آغازکردیم که شامل ضدعفونی تمامی کلاس ها ومکان های واحد، نظارت دقیق برعملکرد پیمانکار بر سلف سرویس دانشجویان وجلوگیری از هرگونه موارد غیر بهداشتی توسط کارشناسان امور تغذیه، تولید بخور های ضدعفونی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی ،تولید ژل های ضد عفونی در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، تهیه ماسک ودستکش برای همکاران واستادانی که در محل کار حضور پیدا می کنند ،تعطیلی کلاس ها وبه تعویق انداختن برنامه هایی نظیر اعتکاف ، راهیان نور،همایش ها،سخنرانی های علمی وکلیه برنامه هایی که امکان ایجاد تجمع عمومی در واحد باشد.

قاسمی پیربلوطی تصریح کرد: ما در جلسه کمیته بحران روز دوشنبه پیش از تشکیل جلسه هیت رئیسه روز گذشته نسبت به تشکیل کمیته آموزش وپیشگیری،کمیته مقابله با بحران،کمیته بازسازی بعد از حوادث وکمیته ساماندهی تشکیل اقدام کردیم  

قاسمی گفت : کلیه کلاس ها، اتاق ها کار همکاران ، دفاتر کار معاونان ،مدیران ،مدیران گروه و کارشناسان وکلیه پرسنل  واحد ضدعفونی شده وبه تعداد کلاس ها اسپری ضدعفونی جهت ضدعفونی فضای کلاس ها تهیه کردیم و اعضای کمیته هم اکنون کنترل ونظارت ضدعفونی کردن درب ورودی دانشجویان ودرب خودرویی انتظامات هرسه دانشگاه را انجام داده وبه منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مواد ضدعفونی کننده در کلیه دستشویی ها تهیه و آماده بهره بردای می باشد  و کلیه دانشکده ها ،کلاس ها وسالن ها  ودر مجموع کلیه ساختمان های اداری ودانشکده ها ضدعفونی می شود. که این اقدامات را از روز دوشنبه آغاز کردیم . وهمچنین کلیه لوازم اداری ازقبیل کیس ،کی برد و..به دلیل آلودگی روزانه یکبار حداقل توسط پرسنل خدمات وکاربران ضدعفونی شده واز مواد پاک کننده استفاده خواهد شد و ثبت اثرانگشت تردد روزانه پرسنل واستادان به صورت دستی انجام می شود.

قاسمی پیر بلوطی در پایان افزود: تدابیری اندیشه کردیم که کلیه همکاران واستادن در هنگام ورود به دانشگاه از محل درب ورودی انتظامات ماسک ودستکش یکبار مصرف دریافت کرده ودر محل کار حضور پیدا کنند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ویدئویی را در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت سالگرد اظهار نظر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره کووید-۱۹ به اشتراک گذاشت.

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ چهار سال پیش درباره ویروس کووید-۱۹ گفته بود: «ضدعفونی‌کننده‌ای را دیده‌ام که ظرف یک دقیقه کارش را می‌سازد. حالا آیا راهی دارد که بشود مثلا همین را تزریق کرد، مثل تمیزکاری؟»

به نقل از ایسنا جو بایدن در ادامه پست ایکس در واکنش به اظهارات پیشین ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در حال حاضر نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده است، نوشت: «ضدعفونی‌کننده تزریق نکنید! و به شخصی رای ندهید که به شما گفته بود ضدعفونی‌کننده تزریق کنید.»

در آن زمان کارشناسان پزشکی فورا به این پیشنهاد ترامپ واکنش نشان دادند و «وین گوپتا» متخصص ریه و کارشناس سیاست‌های بهداشت عمومی در آمریکا، اظهارات ترامپ را «پیام‌های بهداشتی ناشایست» خواند.

بایدن در جریان سخنرانی خود زمانی که تلاش داشت ترامپ را به عنوان شخصی غیر قابل اعتماد معرفی کند، گاف داد و به اشتباه گفت: «او چند بار باید ثابت کند که ما قابل اعتماد نیستیم؟»

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز هم در تلاش برای تصحیح سخن رئیس‌جمهور سالخورده آمریکا، کلمه «ما» را با کلمه «او» جایگزین کرد، گرچه در ویدیوی آن به وضوح شنیده می‌شود که بایدن از ضمیر «ما» استفاده می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899056

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه