Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش باران از شب گذشته ۵ اسفند در استان لرستان آغاز شده که با پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی طی دو روز آینده ادامه خواهد داشت. بارش شدید باران در خرم آباد باعث شده سطح آب رودخانه «خرم رود» بالا آمده و در مرز طغیان قرار گرفته است. وکیل مدافع محمدعلی نجفی با ابراز نگرانی نسبت به احتمال موکلش به ویروس کرونا در زندان، از قوه قضاییه خواست که با قبول وثیقه به او مرخصی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران و آبگرفتگی معابر در همدان خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال: پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت‌های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود اما متاسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است! از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده‌های آنها و میلیون‌ها هوادار عزیز تیم استقلال مسؤول می‌دانم، بدینوسیله اعلام می‌نمایم در صورتی که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد. رییس روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان: یک مرد ۵۳ ساله با علائم مشکوک و نزدیک به کرونا در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس درگذشت. این بیمار دوشنبه هفته جاری با علائم شبیه به کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و ساعت ۸ شب همان روز دارفانی را وداع گفت. یکی از مخازن بنزین پالایشگاه آبادان ساعت ۱۹ امروز به دلیل رعد و برق دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتشنشانی پالایشگاه آتش مهار و از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری شد. این آتش‌سوزی در زمان پنج دقیقه مهار شد و آسیب دیدگی گزارش نشد. رییس کل دادگستری استان کرمان امشب با ارسال پیامی به خانواده های جانباختگان تاکید کرد: با وساطت، پیگیری و انعکاس خواست بحق شما توسط ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی، مقام معظم رهبری با شهیدشناختن جانباختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی موافقت فرموده اند. #فوتوـ نیوزـ تابناک کمیته ویژه ای توسط سازمان زندان ها با همکاری و مشارکت پزشکی قانونی و وزارت بهداشت و درمان تشکیل و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در جهت حفظ سلامت زندانیان انجام و پیش بیبنی لازم در زمینه تدارک بخش های پزشکی و درمانی صورت مي پذیرد./ صداوسیما فرماندار شهرستان قشم: برای کنترل مسافر در شرایط کنونی تا رفع کامل نگرانی، اسکله های گردشگری در شهرستان قشم تعطیل است./ایسنا وزیر خارجه: همانند دیگر ویروس‌ها- از جمله تروریسم- کووید ۱۹ هیچ مرزی را نمی‌شناسد و هیچ تفاوتی میان قومیت‌ها و ادیان قائل نیست. برای مبارزه با آن نیز نباید چنین تفاوتی قائل شویم. ایران مطابق با امید، خواستار همکاری منطقه‌ای بیشتر از جمله مرکز مشترک پیشگیری و کنترل بیماری‌هاست./ صداوسیما معاون خدمات زائرین مسجد جمکران: تمامی برنامه‌های تجمعی مسجد از قبیل کارگاه‌های آموزشی، قرآنی، موزه دین و دنیا، حلقه‌های معرفت و نمایشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار: با درخواست وزارت بهداشت کالاهای سلامت محور در گروه یک قرار گرفت و مشمول مبارزه با گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه شد. بنابر این چتر نظارتی دولت علاوه بر کالاهای اساسی به کالاهای سلامت محور هم تسری پیدا کرد.#فوتوـ نیوزـ تابناک معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های شهر تهران تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا در کشور خبر داد./مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد