Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:51:08 GMT

پرداخت ۹۸ درصد مطالبات چایکاران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۵۴۳

حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران اظهار کرد: بنابرآخرین آمار تاکنون ۳۳۶.۵ میلیارد تومان معادل ۹۸ درصد مطالبات چایکاران پرداخت و ۲ درصد باقی مانده تا پایان اسفند به حساب چایکاران واریز می‌شود.

وی افزود: امسال ۱۲۶ هزار و ۷۵۳ تن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۳۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از چایکاران ۲ استان گیلان و مازندران خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جهان ساز، ۴۵ درصد برگ سبز خریداری شده درجه یک و ۵۵ درصد درجه ۲ است.

رئیس سازمان چای درباره آخرین وضعیت نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای بیان کرد: شورای اقتصاد تاکنون نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای اعلام نکرده است و امیدواریم ظرف روز‌های آتی مطابق با تورم اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه روند پرداخت تسهیلات به زراعی و نوسازی کارخانه‌ها ادامه دارد، بیان کرد: بنابر آمار تاکنون ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار و ۶۷۱ نفر به منظور نوسازی کارخانه‌ها و اجرای عملیات به زراعی باغات پرداخت شده است.

ثبات نسبی قیمت چای در ماه‌های اخیر

جهان ساز با اشاره به اینکه میزان فروش چای نسبت به گذشته تغییری نکرده است، گفت: با وجود شرایط فعلی عرضه و تقاضا، قیمت چای نسبت به ماه‌های اخیر از ثبات نسبی برخوردار است.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین وضعیت واردات چای تصریح کرد: بنابر آمار ۱۰ ماهه گمرک ۵۵ هزار تن چای وارد کشور شده است که با احتساب تامین ۲۸ تا ۳۰ درصد نیاز کشور از تولید داخل، مابقی نیاز باید از طریق واردات تامین شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: برگ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود