Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@04:45:03 GMT

تمجید از فیدل کاسترو کار دست سندرز داد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۹۳۱

صراط:

برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت برای تمجید از فیدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا از سوی هم حزبی‌های دموکرات خود مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش صدا و سیما سناتور ورمونت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود غیرمنصفانه است که بگویم همه چیز در دولت فیدل کاسترو بد بوده است.

این در حالیست که تازه‌ترین نظرسنجی در نیویورک از پیشتازی برنی سندرز، نامزد سوسیالیست از سایر نامزد‌های دموکرات حکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز و مایکل بلومبرگ، شهردار پیشین شهر نیویورک در نظرسنجی جدید کالج سیه‌نا، از جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا در شهر نیویورک پیشی گرفتند. بلومبرگ با توجه به اینکه در دهه اول قرن بیست و یک شهردار نیویورک بوده از اقبال قابل قبولی در این شهر برخوردار است.

اخیرا سندرز از آرای بیشتری نسبت به سایر رقبای دموکرات خود برخوردار شده است. او چندی پیش در انتخابات درون حزبی در ایالت نوادا پیروز شده بود.

انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا ماه نوامبر (آبان ماه) سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برنی سندرز فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه