Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی سینره در یاسوج اظهار داشت: این واحد تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های به کشور خط تولید خود را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی کننده اختصاص داده است که روزانه بین ۶ تا ۱۸ هزار عدد مایع ضدعفونی تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز استان به زودی ب سایر استان ها نیز  ژل ضد عفونی ارسال می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آمادگی کامل دارد و مردم استان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و تنها با رعایت اصول بهداشتی به جنگ این ویروس بروند.

کلانتری بیان کرد: رسانه های استان نقش مهمی در راستای افزایش آرامش مردم دارند و باید تلاش کنند که با تولید محتوای مناسب زمینه ساز امید و آرامش در مردم شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای تولیدی و داروخانه های استان که اقلام پزشکی ضروری از جمله ماسک ،مایع ضدعفونی و سایر مواد مورد نیاز مردم را  که در این ایام گران می فروشند هشدار داد احتکار کنندگان و گران فروشان شناسایی می شوند و با آن ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

بر اساس آخرین آمار هنوز مورد ابتلا قطعی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی نشده است .

شرکت تولیدی سینره دارای ۲۱ شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است و بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج حسین کلانتری ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد