Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:00:05 GMT

پل دوآب ویسیان زیر آب رفت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۵۵۱

پل دوآب ویسیان زیر آب رفت

عباس شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از باند رفت محور خرم‌آباد - پلدختر در منطقه مورانی تخریب شده است.

وی بیان کرد: همچنین بخشی از سازه عرشه پل کیان آباد تخریب شده و ارتباط جاده ای قطع می باشد.

وی افزود: باتوجه به بارش شدید باران، پل دوآب ویسیان به زیر آب رفت و ارتباط جاده ای قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی اضافه کرد: پل بابازید هیچگونه مشکلی ندارد و تردد بر روی این پل برقرار است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: طی ۳۸ ساعت گذشته متوسط بارش های استان ۹۴.۷ میلیمتر بوده است.

بهروز مرادپور ادامه داد: بارش ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و مردم  استان با توجه به حجم بالای بارشهای رگباری و افزایش دبی رودخانه ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها بخصوص قسمت‌های عبوری درون شهرها توقف نکنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا دبی هواشناسی پل رفت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد