Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنگاه هایی که سال گذشته و امسال منتهی به تاریخ ابلاغ این دستورالعمل حقوق ۲ ماهه کارگران خود را پرداخت کرده باشند یا اینکه موفق به پرداخت حقوق کارگران خود نشده اند با تایید این اداره کل، در قالب عناوین سرمایه در گردش یا مرابحه و در چارچوب ضوابط و مقررات بانک از منابع طرح بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با هدف تثبیت اشتغال موجود، پایداری تولید و افزایش بهره وری نیروی کار بنگاه های موصوف این دستورالعمل ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارفرمایان می توانند از تاریخ این دستورالعمل به مدت ۶ ماه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی یا اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

شیرخانی تاکید کرد: فرآیند اجرایی این طرح با توجه به مصوبات بیستمین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی تحول راهبردی مبنی بر تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش و مرابحه از منابع داخلی بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون، بابت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای کارگری دارای حقوق معوق شناسایی شده و در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بهره وری بیکاری سرمایه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرمایه در گردش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان