Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شیوع کرونا در کشور اظهار کرد: اپیدمی شدن یک بیماری در دنیا حساسیت جهانی را به دنبال دارد و به همین دلیل همه کشورها برای اطلاع رسانی مسئولیت بین المللی دارند؛ بر همین اساس مسئولان جمهوری اسلامی با ورود این ویروس به کشور به صورت شفاف اطلاع رسانی و پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «کرونا از طریق برخی همسایگان وارد ایران شد» گفت: این کشورها هنوز مدعی هستند که مورد ابتلا به کرونا نداشته اند ولی طبق گفته مسئولان حتی در این کشورها تجهیزات لازم برای تشخیص کرونا وجود ندارد به همین دلیل موج آینده شیوع کرونا برای آن ها است که حتی مردمان‌شان اطلاعی از ابتلا به این ویروس ندارند.

این نماینده مجلس اطلاع‌رسانی های صورت گرفته در کشورمان در مورد کرونا را خوب دانست و در عین حال گفت: برخی مصاحبه ها درباره تلفات مبتلایان به کرونا ضربه اساسی به کشور ‌زد. بعد از آن برخی از رسانه ها شروع به فضاسازی علیه ایران کرده مبنی بر اینکه جایگاه ایران از حیث ابتلا به کرونا بعد از چین در رتبه دوم قرار گرفت اما چنین چیزی صحت ندارد.

فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه «جمهوری اسلامی باید برای پیشگیری از شیوع کرونا سخت‌گیری‌های لازم را انجام دهد» توضیح داد: باید سخت‌گیری های صورت گرفته درباره مواد مخدر در کرونا هم اعمال شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «نیازمند چک و تست کرونا در فرودگاه ها قبل از خروج مسافران هستیم» گفت: با توجه به اینکه امکان درمان ایرانیان در بیمارستان های داخل کشور فراهم است، وقتی یک ایرانی مشکوک به کرونا در فرودگاه های خارجی به خصوص فرودگاه هایی با زمینه تخریب ایران بازداشت می شود، ضربه اساسی به کشور است لذا باید پیشگیری ها و حساسیت های لازم در داخل ایران وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا کمیسیون امنیت ملی تست کرونا فلاحت پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران