Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش دهنو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لالی گفت: با توجه به بالا آمدن تالاب شیمبار مسیر جاده خوزستان به چهارمحال و بختیاری مسدود شده است.

او افزود: به جهت جلوگیری از خطرات احتمالی این مسیر را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می‌نماییم و از همه مسافران می‌خواهیم برای تردد از مسیر دیگری استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهنو در ادامه بیان داشت: محور اندیکا ــ شهرکرد در محدوده شط شیمبار بعلت بالا آمدن و آبگرفتگی قسمتی از مسیر در محدوده ذکر شده ، اعلام انسداد مسیر تقاضا می گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لالی تصریح کرد: بمنظور حفظ سلامت مسافران خواهشمند است نسبت به صدور دستور مساعدت فرمایند .

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای آبگرفتگی معابر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری