Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:00:37 GMT

نباید مغلوب بیماری کرونا شویم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۲۷۹

نباید مغلوب بیماری کرونا شویم

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : ما باید تلاش کنیم مغلوب شرایط فعلی بیماری کرونا نشویم اتفاقی در استان ما مبنی بر مشاهده مثبت بیماری کرونا رخ نداده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در کارگروه اجتماعی و سلامت استان اظهار داشت : اطلاع رسانی که در مورد بیماری کرونا تاکنون انجام شده هجمه های روانی آن به مراتب از خود بیماری بیشتر شده است لذا در چنین شرایطی باید قوی بود نه اینکه مغلوب شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : برگزاری اجتماعات در استان را فعلا لغو کردیم اما در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هیات دولت تصمیم میگیرد و تعطیلات به صورت متمرکز و در سطح ملی اعلام خواهد شد.

حیاتی خاطرنشان کرد : باید صداوسیما اطلاع رسانی لازم را در خصوص ضد عفونی شدن مدارس سطح استان را انجام دهد تا به اطلاع عموم مردم برسد.

وی تصریح کرد در شهرستان ها کارگروه فوق به ریاست فرمانداران انجام خواهد شد تا بحث پیشگیری و کنترل با جدیت انجام شود تا سطح اطمینان بخشی مردم افزایش یابد.

حیاتی گفت : مرجع اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا فقط برعهده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان است اما خود پرستاران و مجموعه بیمارستانها نیز در این خصوص باید آموزش های لازم را ببینید تا استرس را به مردم انتقال ندهند.

وی در پایان تاکید کرد : استان در شرایط عادی است و اطلاع رسانی ها در مورد بیماری کرونا به صورت شفاف انجام خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا بیماری کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد