Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در، سی و چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گفن: ۹۹ درصد واحد‌های مسکونی پی کنی شده است و بیش از ۷۹ درصد واحد‌های مسکونی به مرحله سقف رسیده اند.
او افزود: تلاش داریم هر چه سریعتر واحد‌های مسکونی سیلزدگان را به آن‌ها تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته حق شناس خوشبختانه ۵۰ درصد اول مبالغ بلاعوض کشاورزان پرداخت شده و پس از ابلاغ ۵۰ درصد دوم توسط وزارت کشور این رقم به آن‌ها پرداخت می‌شود.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور گفت: این ویروس خطرناک‌تر آنفولانزای H۱N۱ نیست و تنها نیاز است همه مردم مسایل بهداشتی را رعایت کنند.
او ادامه داد: مردم به شایعاتی که پراکنده می‌شود توجه نکنند و مانع انتشار فضای ناامیدی و ترس در جامعه شوند و تلاش کنند اخبار را با منابع موثق دریافت کنند.   انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گلستان سیلاب ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور