Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه ایران صدا و رونمایی از ۲ کتاب گویای «راز درخت کاج» و «رستگاری در جزیره» بعدازظهر روز سه‌شنبه ۶ اسفندماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد در این مراسم بابیان این‌که انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه ایران صدا در زمینهٔ تولید کتاب‌های گویا اقدامی خوب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیشتازان عرصه ارائه خدمات الکترونیک است از این منظر این تفاهم‌نامه و رونمایی ۲ کتاب از تولیدات شاهد به‌صورت گویا، از برنامه‌های عرصه الکترونیکی و رسانه‌ای در بنیاد به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مدیریت پایگاه ایران صدا و سایر همکارانشان به علت علاقه به رسانه‌های حوزه ایثار و شهادت و تلاش برای انعقاد این تفاهم‌نامه قدردانی می‌کنیم، نشر شاهد حدوداً ۱۸۰۰ عنوان کتاب دارد که ان شاءالله طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در این تفاهم‌نامه مقررشده در طول سال ۱۰۰ اثر نشر شاهد به‌صورت گویا از سوی پایگاه ایران صدا تولید و منتشر شود.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد تاکید کرد: کتاب‌های گویا به‌صورت روایی، اثربخشی فرهنگ ایثار و شهادت را افزایش می‌دهند و بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی خود را برای انجام تعهدات و حمایت از این تفاهم‌نامه اعلام می‌کند، البته بنیاد در حوزه مجلات و کتاب در سایت نوید شاهد فعالیت دارد ولی در زمینهٔ کتاب گویا تاکنون اقدامی انجام‌نشده بود، امیدواریم برخی جانبازان به‌ویژه جانبازان بصیر بتوانند با این روش از تولیدات رسانه‌ای بنیاد استفاده کنند.
نریمانی با اشاره به کاهش تصدی‌گری و استفاده از ظرفیت خدمات تخصصی حوزه‌ها به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: برخی حوزه‌ها در فضای رسانه‌ای تجربیات بسیار بالایی دارند که پایگاه ایران صدا یکی از این حوزه‌ها است، امیدواریم بتوانیم با این تفاهم‌نامه عقب‌ماندگی‌های حوزه نشر شاهد را جبران کرده و زبان ایثار و شهادت را جهانی کنیم.
در ادامه این مراسم مهدی شاملو مدیر پایگاه ایران صدا بابیان این‌که رسالت اصلی حوزه‌های فرهنگی، آشنایی نسل جوان و نوجوان بافرهنگ ایثار و شهادت است گفت: در این راستا انتشار کتاب‌های صوتی در ترویج این فرهنگ بسیار مؤثر است، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، بنیاد شهید و امور ایثارگران تولیدات نشر شاهد را با اولویت به ایران صدا می‌فرستند تا برای انتشار در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم با این تفاهم‌نامه ۱۰۰ اثر از نشر شاهد را در طول سال به‌صورت گویا منتشر کنیم.
وی ادامه داد: صداوسیما و رادیو نیز برنامه‌ریزی‌های خاصی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که در این زمینه از تولیدات گویای ایران صدا نیز استفاده خواهند کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم پس از امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و پایگاه ایران صدا از دو کتاب نشر شاهد با عنوان «راز درخت کاج» با نگارش معصومه رامهرمزی و «رستگاری در جزیره» با نگارش محمدعلی آقا میرزایی، به‌صورت گویا رونمایی شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسناد و انتشارات بنیاد فرهنگ ایثار و شهادت پایگاه ایران صدا تفاهم نامه صورت گویا نشر شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال