Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: "عامل روسیه" در انتخابات آمریکا به خاطر فقدان ابزار کافی در "مبارزات سیاسی داخلی واقعی" است و این واقعیت تلخ سال‌های اخیر است و مسکو از اعمال تحریم‌های جدید به این بهانه نمی‌ترسد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه، در آستانه سفر به ژنو برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام، در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مسکو از اعمال تحریم‌های جدید ضدروسی به بهانه واهی دخالت در روند انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ایالات متحده، ترسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سئوالی در این باره گفت: «ما از این مسئله نمی ترسیم ، برای اینکه ما از ابتدا به این نتیجه گیری رسیده بودیم که گمانه زنی‌ها درباره موضوع به اصطلاح "مداخله روسیه" در امور داخلی آمریکا - که اصلاً وجود ندارد - که موج تازه آن اکنون نیز در واشنگتن مشاهده می شود، چنین اظهاراتی در جریان مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده ادامه خواهد داد.»

ریابکوف یادآور شد که "عامل روسیه" در زمانی ظاهر می شود که ابزار کافی برای انجام "مبارزات سیاسی داخلی واقعی" وجود نداشته باشد.

این دیپلمات بلندپایه این مسئله که روسیه سالهاست با آن سر و کار دارد، را واقعیتی غم انگیز خواند و افزود: «اگر واشنگتن چنین تحریم‌هایی را اعمال کند ، مسکو همچنان به توصیه‌های خود به همتایان آمریکایی درباره واقع بینانه برخورد کردن ادامه خواهد داد. به آنها توضیح می‌دهند که چنین مسئله‌ای  وجود ندارد و آنها به دام "واقعیت مجازی" افتاده اند که خود به متحدانشان تحمیل کرده و سعی می کنند تا از منابع رسانه‌ای که تحت کنترل آنهاست ، استفاده کنند تا این مسائل تکرار شود و این نشان دهنده سقوط سطح سیاست داخلی در ایالات متحده است.»

مقام‌های اطلاعاتی آمریکا: روسیه درصدد کمک انتخاباتی به ترامپ و سندرز استرهبر دموکرات‌های سنا خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدنزدیکان ترامپ فهرستی از افراد غیروفادار به رئیس جمهور تهیه کرده‌اند

پیش از این پورتال خبری Axios گزارش داد که سناتورهای دموکرات آمریکایی از مایک پامپئو، وزیر امور خارجه و استفان منوچین، وزیر خزانه داری خواسته‌اند تا تحریم‌هایی را علیه روسیه "به دلیل دخالت در انتخابات 2020" اعمال کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم ماه نوامبر سال 2020 (پاییز سال آینده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه تحریم های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است