Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عرب استقرار دوباره نیروهای حفاظت بین‌المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری و به شکل کلی در تمامی اراضی فلسطینی و نیز ایجاد سازوکاری برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، اتحادیه عرب افزایش شهرک‌سازی‌های اسرائیلی را که با هدف یهودی‌سازی مرکز شهر الخلیل، بیرون راندن ساکنان آن، ادامه یورش به حرم ابراهیمی و ممانعت از برپایی نماز انجام می‌شود، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید ابوعلی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین در بیست و پنجمین سالگرد کشتار حرم ابراهیمی بر درخواست سازمان ملل برای ایجاد سازوکاری مناسب برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار در این زمینه و ممانعت از تکرار این کشتارها و اقدامات تروریستی که هر روزه در حق فلسطینی‌ها انجام می‌شود، تاکید کرد.

ابوعلی گفت: این سالگرد در سایه ادامه و افزایش تعرض اسرائیل به حقوق و هویت فلسطینی‌ها و با تشویق و نظارت دولت آمریکا برگزار می‌شود.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین افزود: این سالگرد دردناک به تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای توقف فعالیت ناظران بین‌المللی در شهر الخلیل بازمی‌گردد، تصمیمی که به دلیل این کشتار وحشتناک گرفته شد و شهروندان فلسطینی را در مقابل تروریسم، شهرک‌نشین‌های مسلح و عوامل تروریستی آن تنها گذاشت.

وی در ادامه نسبت به خطر این تصمیمات رژیم صهیونیستی درباره افزایش اقدامات بی‌هدف در حرم ابراهیمی و کنترل بر آن و آغاز اقدامات گسترده برای یهودی‌سازی الخلیل که پیامدهای خطرناکی برای منطقه دارند، هشدار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه عرب اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، انصارالله یمن با انتشار فیلمی از آمادگی نیروهای خود برای ورود زمینی به نبرد طوفان الاقصی و کمک به نجات مردم فلسطین خبر داده است

در این فیلم لحظاتی از حضور نیروهای یمنی در تونل‌های زیرزمینی غزه و حمله به مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی بازسازی شده است.

این فیلم را در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است