Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رمضانی گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشار به ورود ویروس کرونا به اکثر شهرهای کشور و مبتلا شدن تعدادی از هموطنان به این بیماری اظهار کرد: درخصوص ویروس کرونا و تصمیماتی که متاسفانه مدام از سوی مسئولین تغییر میابد و جامعه محصلین را به نوعی بلاتکلیفی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از این بلا تکلیفی قابل هضم بوده و به دلیل ذات بحرانی قضیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی مشکل اینجاست با توجه به این که از هفته‌های پیش احتمال ورود این ویروس به ایران پیش بینی شده بود و این که با توجه به این موضوع، اکنون سردرگمی‌ها وجود دارد مردم و جامعه دانشگاهی را دچار بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان و دولت کرده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با بیان اینکه روحانی رئیس جمهور کشور در جلسه ستاد ملی مبارزه به ویروس کرونا که سه شنبه 6 اسفند برگزار شد، اعلام می‌کند که از هفته آینده (17 اسفندماه ) روال حضور در مراکز آموزشی و دولتی عادی است، گفت: این موضوع از سمت دانشجویان دانشگاه‌های کشور با بازخورد جالبی مواجه نشده و بسیاری این را خلاف احترام به سلامت دانشجویان و نادیده گرفتن اهمیت سلامت در آنها می‌دانند.

بازگشایی دانشگاه‌ها سلامت دانشجویان را به خطر می‌اندازد

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی محلی است که از جای جای ایران افرادی برای تحصیل حضور دارند طبیعتا حضور در چنین مکان‌های پر ازدحامی خطر ابتلا به ویروس کرونا را دو چندان می‌کند. از سوی دیگر این دانشجویان در ایام نوروز به شهرهای خود باز می‌گردند که امکان ناقل بودن این دانشجویان و گسترس جغرافیایی این ویروس وجود دارد.

به گفته رمضانی، ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تمهیدی بیاندیشد که این انتظار و اضطراب در جوانان از حضور در مکان‌های پر جمعیت و ابتلا به ویروس کرونا به طور ویژه دانشجویان مرتفع شود.

این فعال دانشجویی درباره راهکارهای موجود برای عقب ماندگی دانشجویان از مباحث درسی بیان کرد: پیشنهادهایی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی وجود دارد که هم مشکل عقب افتادگی آموزشی و هم عدم تجمع و حفظ سلامت را در بر می‌گیرد. مسئولان وزارت علوم و بهداشت باید در برابر تصممیات ستاد مبارزه با کرونا اولویت را سلامت دانشجویان به عنوان سرمایه‌های آینده کشور قرار دهند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد بنده به ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا این است که هر چه سریع تر نسبت به این موضوع اقدامات و شرایط لازم را مبذول کنند و مهم ترین چیز که حفظ جان جوانان است را در اولویت قرار دهد. همچنین از مردم خواستاریم تا با حفظ آرامش خود در گذار از این بحران ملی، مسئولان را یاری کنند.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با حفظ روحیه جهادی خود آمادگی هرگونه همکاری جهت کمک‌رسانی و خدمات به مردم استان سمنان را دارند و امیدواریم هر چه سریع تر با مدیریت درست مسئولان کشوری این بحران را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

300 / 320 ویروس کرونا تعطیلی دانشگاه ها ستاد مبارزه با کرونا محمد رمضانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی دانشگاه ها ستاد مبارزه با کرونا محمد رمضانی ویروس کرونا دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نماز جمعه تبریز با بیان اینکه روند صهیونیسم ستیزی در حال افزایش است گفت: اسراییل قرار بود سرمایه راهبردی امریکا باشد. وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مردم دنیا براساس یک نظرسنجی انجام شده مخالف سیاست‌های آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان آمریکا معتقدند هیئت حاکمه این کشور مالیات آنها را صرف حمایت از نسل‌کشی رژیم جعلی در غزه کرده است، راظهارکرد: مشکل امریکا فقط مربوط به مرز‌های خود نیست در حال حاضر حمایت بی وقفه واشنگتن از اسرائیل، بحران مشروعیتی را آغاز کرده که چارچوب برتری ایالات متحده در منطقه غرب آسیا را تهدید می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سفر رئیس جمهور به پاکستان اشاره و اظهار کرد: یک‌هزار کیلومتر مرز مشترک ایران و پاکستان باعث روابط بسیار عمیقی میان ۲ کشور شده و آنچه حائز اهمیت است این که سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بعد از روی کار آمدن دولت جدید پاکستان و نخست وزیری شهباز شریف انجام می‌شود که در سازوکار‌های میان ۲ کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تحرکات گروهک‌های تروریستی فعال در خاک پاکستان هر از گاهی به تنش‌زایی دامن می‌زند، گفت: سفر آیت‌الله رئیسی برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود بسیار حائز اهمیت است و نشان داد ۲ کشور اراده قوی بر تقویت روابط دارند.

آل‌هاشم با اشاره به فضای روانی ایجاد شده در پاکستان پس از عملیات وعده صادق و استقبال مردم از سفر رئیس جمهور کشورمان، گفت: دورنمای مطلوب این سفر می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر ۲ کشور در راستای همکاری‌های منطقه‌ای باشد. 

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۰ اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز که به عنوان " روز ملی خلیج فارس " نامگذاری شده است، اظهار کرد: اسناد موجود در مورد خلیج فارس غیرقابل انکارترین اسناد جهانی است و نشانه هویت و تمدن ایرانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود