Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن سبز» ضمن اشاره به جزییات طرح توسعه سینما‌های حوزه هنری، از احداث اولین پردیس سینمایی در همدان خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن سبز» در حاشیه بازدید از سینما‌های حوزه هنری در استان همدان با اعلام برنامه بازسازی سینما‌های این استان، گفت: سینما «فلسطین» همدان تا پایان سال صاحب سومین سالن سینمایی خود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سالن جدید با ظرفیت ۴۰ نفر و به صورت VIP احداث خواهد شد.

مدیرعامل «بهمن سبز» ادامه داد: همچنین در طرح بزرگ توسعه سینما‌های حوزه هنری در سراسر کشور سینما «قدس» همدان نیز در سال ۹۹ با اضافه شدن سه سالن جدید به پردیسی ۵ سالنه تبدیل خواهد شد تا امکان نمایش همزمان چندین فیلم برای مخاطبان فراهم شود.

حسینی در پایان عنوان کرد: موسسه «بهمن سبز» در فاز اول توسعه سینما‌های خود، هم اکنون ۱۶ پروژه سینمایی در سراسر کشور در دست احداث دارد تا به‌زودی ۵۶ سالن جدید به ناوگان سینمایی کشور اضافه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه هنری موسسات تبلیغاتی توسعه سینماها سینما های حوزه هنری توسعه سینما بهمن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان