Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:23:50 GMT

شرایط استقلال نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۱۹۹

شرایط استقلال نگران کننده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای حفظ جان مردم باید بازی‌های لیگ برتر فوتبال فعلا تعطیل شود.

به گزارش مشرق، سعید بیگی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: متاسفانه در حالی که به یک سوم پایانی لیگ رسیده ایم هنوز استقلال به شرایط ثبات و پایداری نرسیده و همچنان در سطوح مختلف مدیریتی این تیم رفت و آمد صورت می گیرد که این اصلا در شان تیمی مثل استقلال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اخبار استقلال را پیگیری کردم و دیدم یکبار دیگر سرپرست تیم تغییر کرد. ما تا به حال به یاد نداشتیم در یک فصل چهار بار سرپرست تغییر کند و این هم یک رکورد منفی برای تیم ما شد.  وضعیت مدیرعاملی هم که هنوز مشخص نیست.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: بیش از ۳ ماه از استعفای امیرحسین فتحی می گذرد و هنوز تیم فاقد مدیرعامل است. شواهد هم نشان می‌دهد اعضای هیات مدیره خُرده اختلافاتی هم با یکدیگر دارند و همدلی کامل در بین اعضا نیست. این شرایط اصلا به سود استقلال نیست.

بیشتر بخوانید:

مخالف حضور مظلومی روی نیمکت استقلال

بیگی تصریح کرد: کل فصل را با گفتن جمله «امیدوریم شرایط بهتر شود» گذراندیم و هرچه گذشت شرایط بهتر نشد. بهتر شدن شرایط فنی تیم فقط به مسائل داخل زمین و تمرین باز نمی‌گردد و باید ابتدا سطوح مدیریت به شرایط پایداری برسد که در تیم ما هنوز این اتفاق نیفتاده است. 

وی افزود: موضوع دیگر اشاره درستی است که فرهاد مجیدی کرد و البته شنیدم آقای خلیل زاده هم در همین راستا اعلام داشته که اگر بازیها لغو نشود، تیم را به سیرجان اعزام نمی کند که این سیاست درستی است. 

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: تقویم مسابقات و نظم در برگزاری لیگ برتر هرچقدر هم که مهم باشد، از جان آدمیزاد مهمتر نیست. به قول فرهاد مجیدی حتما باید اتفاقی بیفتد تا فکری شود؟ چرا با یک تدبیر درست نباید جلوی یک اتفاق بد را گرفت؟ علاج واقعه را قبل از وقوع باید انجام داد نه این که بگذاریم فاجعه اتفاق بیفتد و بعد یک کشور بسیج شوند برای درست کردن شرایط.

بیگی خاطرنشان ساخت: امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با تعطیل کردن مسابقات تبدیل به عاملی برای شیوع این ویروس خطرناک نشوند. این کمترین کاری است که فوتبال می تواند در این برهه خطرناک برای کشور انجام دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سعید بیگی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟