Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:13:37 GMT

پلمب ۳ واحد قلیان سرا در دهلران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۳۰۷

پلمب ۳ واحد قلیان سرا در دهلران

غلامرضا منصوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دستور دادستان در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، اداره اماکن، اتاق اصناف و نماینده حقوقی از ۳ سفره خانه سنتی بازرسی بهداشتی به عمل آمد که در این بازرسی، تعداد ۶۷ عدد قلیان جمع آوری و هر ۳ واحد پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری اضافه کرد: در طول هفته جاری تمامی مراکز درمانی، مدارس، ادارات، حوزه‌های علمیه، آرایشگاه، ترمینال مسافربری، اماکن عمومی و… با نظارت کارشناسان بهداشت محیط گندزدایی شد.

وی بیان داشت: انتظار است شهروندان برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی را اولویت خود قرار دهند.

کد خبر 4863579

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان مصرف قلیان پلمب واحد صنفی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان بارش برف قزوین سیلاب شیراز بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز