Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:44:00 GMT

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کویت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۳۷۸

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کویت

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، مسئولان کویتی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۱ نفر خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مسئولان کویتی اعلام کردند مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در یکی از بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت تحت نظر قرار گرفته اند.

روز گذشته مسئولان وزارت بهداشت کویت اعلام کرده بودند که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۸ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دولت کویت پیشتر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود: شرایط ویژه کنونی، اتخاذ تدابیر ویژه‌ای را برای محافظت از سلامتی شهروندان کویتی می‌طلبد.

دولت کویت تأکید کرده بود: هیأت وزیران تصمیم گرفته تا تمامی فعالیت‌های ملی و مردمی را برای روز ملی کویت تا اطلاع ثانوی تعلیق کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ویروس کرونا کویت مبتلایان مبتلایان به ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر نقش ماماها در افزایش زایمان طبیعی و کاهش سزارین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی پیامی به مناسبت روز ماما صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه کسانی است که نخستین لحظه‌های شوق انگیز زیستن را نظاره‌گر هستند.

تلاش جامعه مامایی در راستای کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی، ارتقای بهداشت باروری، انجام مشاوره‌ها و آموزش‌های دوران بارداری، مراقبت‌های مادر و نوزاد و پایش رشد کودک و سلامت زنان جامعه و تأمین سلامت و کاهش میزان مرگ و میر مادران و نوزادان که یکی از شاخص‌های مهم توسعه به شمار می‌رود، ستودنی است.

اگرچه آموزش همگانی و ارتقای سلامت کار دشواری است اما ترویج زایمان طبیعی و توسعه بلوک‌های زایمان قطعاً فردایی بهتر را برای هر جامعه نوید می‌دهد.

در این راستا با عنایت به سیاست‌های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، توجه به مامایی و توانمندسازی ماماها و تسهیل بهره‌گیری از خدمات آنان اعم از پوشش‌های بیمه‌ای و رفع مشکلات صنفی ضروری است.

جامعه مامایی با بهره‌گیری از دانش و تخصص، مهارت و تجربه به آموزش و فرهنگ‌سازی در جمعیت تحت پوشش خود می‌پردازند تا بستر مناسبی فراهم آورند برای این که جامعه‌ای سالم، پویا، پرنشاط با حضور مادران و کودکانی سالم داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی ماماهای شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ویژه اساتید، دانشجویان و ماماهای فعال در واحدهای بهداشتی و درمانی، از تلاش‌های این عزیزان در راستای سلامت مادران و کودکان قدردانی کرده و توفیق، سلامت و سربلندی یکایک آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 750835

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله