Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:06:21 GMT

کشف و توقیف یکهزار لیتر الکل طبی در مراغه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۰۷۹

کشف و توقیف یکهزار لیتر الکل طبی در مراغه


میر احد یوزباشی روز چهازرشنبه به ایرنا گفت: در پی شکایات شهروندان از گرانی و کمیاب شدن ماسک و مواد ضد عفونی کننده، گشت ویژه ای با حضور رییس و کارشناس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مراغه و نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان به محل انبار یک فروشگاه عرضه تجهیزات پزشکی در این شهر اعزام شد.

وی گفت: بر حسب اجازه و دستور دادستان جهت ورود به انبار آن محل، پس از بازرسی انجام شده نزدیک یک هزار لیتر الکل طبی در بطری های پلمب شده و  با درصد و بسته بندی های مختلف کشف و تحویل دانشکده علوم پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: محموله کشف شده بنا بر نیاز شهرستان با صدور دستور لازم در مراکز درمانی و بهداشتی و بویژه در امر پیشگیری از ویروس و بیماری اپیدمی کرونا مورد بهره برداری و در ضدعفونی کردن محیط های عمومی و درمانی استفاده می شود.

یوزباشی اظهار کرد: پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان جهت برخورد قاطع قانونی ارجاع شده است.

برچسب‌ها مراغه سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراغه سازمان تعزیرات حکومتی احتکار مراغه سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس