Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:19:31 GMT

پرسپولیس و چالش قدردانی از خارجی‌های وفادار

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۱۳۶

اگر بشار رسن یک سال قرارداد خود را تمدید کند و رادوشوویچ نیز تا پایان قرارداد در پرسپولیس بماند، این دو به رکورد ده سال بازی با پیراهن سرخ ها خواهند رسید.

به گزارش ورزش سه، ارزش های دو خارجی باسابقه پرسپولیس این روزها بیش از گذشته مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن که حالا عناصر اصلی فهرست این تیم را تشکیل داده‌اند و تجربه زیادی را در فوتبال ایران به دست آورده‌اند، در این سال ها معنای واقعی واژه وفاداری را در سخت ترین و بحرانی ترین اوضاع فوتبال ایران اثبات کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رادو در لیگ شانزدهم و پس از جدایی لوبانف به تیم پرسپولیس اضافه شد و به عنوان گلر دوم چه از نظر فنی و چه اخلاقی، عملکرد فوق العاده ای را نشان داد. او که این فصل هیچ گلی نخورده، امیدوار است تا همین روند را ادامه دهد و البته پس از جدایی بیرانوند، به گلر شماره یک تبدیل شود.

 

 

بشار رسن یک سال دیرتر از رادو به پرسپولیس آمد اما همچون او، در روزهای سخت این تیم کنار باشگاه ایستاد. چه در محرومیت نقل و انتقالاتی که از تیم جدا نشد و چه در فصل جاری که باوجود تاخیر یک ساله در پرداخت مطالبات، از تیم نرفت.

 

نکته مهم حالا این است که باید دید پاسخ باشگاه پرسپولیس در قبال وفاداری این دو بازیکن چه خواهد بود. در دورانی که استوکس این چنین شرایط را برای باشگاه سخت کرده، طبیعتا حفظ فوتبالیست های کمیابی چون بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ باید در دستور کار مدیرعامل باشگاه قرار گیرد.

بشار رسن پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان