Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:54:13 GMT

600 لیتر الکل غیرمجاز در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۲۶۹

600 لیتر الکل غیرمجاز در البرز کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه الکل یکی از اقلام ضروری است که این روزها با هدف ضدعفونی شدن محیط برای مقابله با شیوع کرونا بیش از همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: موفق شدیم 600 لیتر الکل کشف کنیم.

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج،  از کشف ۶۰۰ لیتر الکل در این استان خبرداد و گفت: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور، کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز با اجرای طرح های کنترلی تجهیزات پزشکی و دارویی را زیر ذره بین قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این الکل ها در یک کارگاه بدون هیچ مشخصاتی بسته بندی و وارد بازار می‌شده است.

مختاری گفت: با کشف این الکل ها یک نفر بازداشت و مکان مورد نظر پلمب شد.

روز گذشته نیز در اجرای طرح ضربتی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و دارویی در استان البرز ۱۰ هزار عدد ماسک کشف و سه واحد  صنفی متخلف پلمب شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: الکل البرز کشف محیط استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو