Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، «میثم جعفرزاده» افزود: بیش از ۱۲۰‌ تیم عملیاتی در منطقه از شب گذشته در حال رفع عیب هستند.

وی ادامه داد: مصرف برق برای گرمایش با توجه به قطعی گاز در شهر معمولان در اثر سیلاب، افزایش یافته که امیداست با کمک مردم  در اینشهر معمولان برای مدیریت مصرف، قطع برق در شهر رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: یکی از فیدرهای ۲۰ کیلوولت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر اثر بارش و تند باد از مدار خارج شده و ۱۰۰ روستا در حال حاضر بی‌برق است.

جعفرزاده  تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تلاش مستمر تیم‌های عملیاتی، تا عصر امروز فیدر مذکور در کهگیلویه و بویراحمد برق‌دار شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: میانگین بارش‌ها تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز ۱۰۴ میلی‌متر گزارش شده که بیشترین بارش با ۱۴۵ میلی‌متر در نورآباد و کمترین بارش با ۷۰ میلی‌متر در پلدختر ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی ۳۸ ساعت گذشته متوسط بارش‌های استان ۹۴.۷ میلی‌متر بوده است.

جعفرزاده افزود: بارش‌ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و بر همین اساس از مردم استان درخواست می شود با توجه به حجم بالای بارش‌های رگباری و افزایش دبی رودخانه‌ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها بخصوص قسمت‌های عبوری درون شهرها توقف نکنند.

برچسب‌ها بارندگی سیل لرستان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی سیل لرستان وزارت نیرو بارندگی سیل لرستان وزارت نیرو وزارت نیرو میلی متر بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهاران پربارش فارس
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند