Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:05:17 GMT

پایانه‌های مسافربری سنندج ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۶۷۹

پایانه‌های مسافربری سنندج ضدعفونی شد

امیر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس،  این سازمان با خرید تجهیزات لازم عملیات ضدعفونی کردن ناوگان‌اتوبوسرانی و همچنین اماکن عمومی نظیر پایانه های مسافربری را به صورت مستمر انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس‌رانی هر شب پس از پایان فعالیت کاری این ناوگان و صبح‌ها هم قبل از شروع بکار انجام می شود و طی آن میله‌ها و صندلی‌های اتوبوس ها با مکایع مخصوص ضدعفونی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: سنندج دارای ۲ پایانه مسافربری است که عملیات ضدعفونی کردن تمام بخش‌های این پایانه‌ها شامل سالن انتظار مسافران، محل استراحت رانندگان، سرویس‌های بهداشتی و راهروها ضدعفونی شدند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل نقل برون شهری اتوبوس ها و دیگر وسایل نقلیه عمومی نیز انجام خواهد شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

    
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس راهداری و حمل و نقل جاده سرویس های بهداشتی مسافران وسایل نقلیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ، با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، افرود: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است