Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تصمیم هیأت رئیسه و در اجرای دستورالعمل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه علنی این هفته شورای شهر شیراز با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سعید نظری با اشاره به شرایط خاص فعلی در خصوص شیوع ویروس کرونا در نقاطی از کشور ازجمله شهر شیراز، بر ضرورت رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و پیشگیری از شیوع این ویروس تأکید و اظهار کرد: با وجود این شرایط، شورای شهر شیراز ناگزیر به برگزاری جلسه این هفته خود است اما بنا به تصمیم هیأت رئیسه و در اجرای دستورالعمل‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ این جلسه با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، یکصد و بیست و چهارمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز روز چهارشنبه ۷ اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، صرفاً با حضور اعضای شورا، نمایندگان شهرداری شیراز بر حسب ضرورت و کارشناسان مرتبط و بدون حضور میهمانان عادی و اهالی رسانه، برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اگرچه جلسه آینده صحن شورا بدون حضور اهالی رسانه برگزار می‌شود اما همچون گذشته پخش زنده جلسه و تمامی فایل‌های متنی، صوتی و تصویری مربوط به این جلسه در وب‌سایت شورا به آدرس www.shorashiraz.ir قابل دسترس عموم خواهد بود.

نظری اضافه کرد: پس از بازگشت شرایط عادی، کلیه جلسات علنی صحن شورای اسلامی شهر به روال سابق برگزار خواهد شد.

کد خبر 412382

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر شیراز ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود