Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تشریح تدابیر و تمهیدات این شرکت برای ارتقای ایمنی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حوزه بهداشت عمومی گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد که از پنج شنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می‌شد را شبانه روزی کرده ایم. تاریخ انتشار: 11:20 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۴۹۰ به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران محمود ترفع با اعلام اینکه این اقدام به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس‌ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی از تهیه و نصب پوستر‌های آموزشی حاوی اطلاعات پیشگیرانه در زمینه نکات بهداشتی برای مسافران و رانندگان خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، نمایشگر‌های ال‌ای دی اتوبوس‌های بی آرتی را نیز به پخش پیام‌های پیشگیرانه در حوزه سلامت عمومی که از سوی وزارت بهداشت توصیه شده است، اختصاص داده ایم.   بیشتر بخوانید: زیر و بم پرداختی‌های پاکبان ها/شهرداری بر عملکرد پیمانکاران نظارت کاملی دارد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روز‌های اخیر نسبت به قبل کاهش نداشته است، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل ونقل عمومی استفاده نکند و در صورت ضرورت استفاده از حمل ونقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کروناویروس اتوبوسرانی اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد