Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:01:26 GMT

طرح ضد عفونی تاکسی های فردیس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۹۳۱

طرح ضد عفونی تاکسی های فردیس آغاز شد

 محمد خسروزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و همه مدیران  شهری تا پایان شرایط اضطرار با مدیریت بحران شهرداری همکاری لازم را خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در تاکسی ها و دیگر اماکن عمومی، عنوان کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسی داران قرار می گیرد تا ۲ نوبت ، خودرو خود را ضد عفونی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار فردیس تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس دارای ۶۰۰  دستگاه تاکسی است.

وی فلسفه وجودی مدیریت شهری را ارائه خدمت به شهروندان اعلام کرد و افزود: روز گذشته اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای مبارزه با کرونا و عملیات پیشگیری و فرهنگ سازی و توزیع ماسک و دستکش یکبارمصرف  در صحن علنی شورای شهر  فردیس تصویب شد که این موضوع نشان از اهمیت سلامت مردم برای مدیریت شهری دارد.

خسرو زاده با بیان اینکه انجام اقدامات پر بازده در شهر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: عملیات گند زدایی شهر انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری  از سخنانش با اشاره به بارش باران و برف از روز گذشته در شهر فردیس، گفت: واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

شهردار فردیس با اشاره به ۱۵ مورد آبگرفتگی در معابر مختلفی اعم از بلوارهای سیلو، ارم، فرمانداری، محدوده انبار نفت و ... در شب گذشته، عنوان کرد: با اقدام به موقع نیروهای آتش نشان شهرداری فردیس، عملیات تخلیه سیلاب به سرعت انجام و معابر آزاد شد.

وی تصریح کرد: تا مساعد شدن شرایط جوی، خودروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند داشت تا در صورت آبگرفتگی نسبت به تخلیه آن اقدام کنند.

شهردار فردیس همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

شهرداری فردیس سال ۹۶ از شهرداری کرج منفک شد.

شهر فردیس واقع در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز، ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فردیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد، از این‌رو تعامل مسئله‌محور نه فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان درباره بررسی لایحه تعامل با اصحاب رسانه و پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها اظهار کرد: پیچیدگی‌های شهرداری اجازه نمی‌دهد که مسائل و امور به روال عادی انجام شود و در صورتی‌که بخواهیم جلسات ما در این حوزه به نتیجه خوبی دست پیدا کند، باید به‌طور ساختارشکنانه پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حوزه اقتصادی به بازنگری قانون درآمد پایدار در تمام موارد پرداخته است و این ضرورت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه نیز وجود دارد، افزود: تلاش شده است تا نحوه تعاملی که رسانه باید با موضوعات مختلف در شهر داشته باشد، در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شود، چرا که یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد و مسیری که باید در تعامل مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک حکومت محلی با رسانه ایجاد شود، همین موضوع است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های سنتی رقیب پیدا کردند و رسانه‌های مکتوب در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: حجم اطلاعات بدون منبع و رسیدن به دوران مرگ منبع، مخاطب را به جایی رسانده است که باید دوباره رسانه‌های رسمی را به‌عنوان رسانه مرجع قرار دهیم.

صالحی ادامه داد: تعامل مسئله‌محور نه‌فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این تعامل باید آورده شهرداری برای رسانه‌ها و آورده رسانه‌ها برای شهرداری و اینکه در چه سطحی قرار دارد، مشخص شود و به‌طور قطع باید بین رسانه‌ای که فعال و بازنشر آن مشخص است با رسانه‌ای که موقعیت، تأثیر، ضریب انتشار و نحوه پرداختن آن به مسائل مشخص نیست، تفاوت قائل شد.

کد خبر 747920

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان