Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:21:45 GMT

سه محور ارتباطی ایلام مسدود است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۹۵۹

سه محور ارتباطی ایلام مسدود است

نورالله دلخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود ادامه بارش ها در نقاط مختلف استان، سایر جاده‌های ارتباطی اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آنها روان است.

وی تاکید کرد: همچنین روز گذشته راه روستایی میمه - آبدانان (حد فاصل تختان - کنشولول) به علت ریزش و رانش زمین به صورت موقت مسدود شد که بلافاصله با تلاش عوامل راهداری بازگشایی و تردد در این مسیر برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری در محورهای استان استقرار دارند تا در صورت مشکلات احتمالی در راه ها نسبت به رفع آن اقدام کنند.

دلخواه اضافه کرد: تلاش ها برای بازگشایی محور ایلام - حمیل که بر اثر تخریب یکی از تونل کاذب این مسیر رخ داده است با کمک راهداران و همکاری پلیس راه استان ادامه دارد.

وی با اشاره به تخریب پل جزمان در اثر سیلاب روز گذشته در شهرستان تازه تاسیس هلیلان نیز گفت: با پایان بارندگی ها احداث پل موقت و رفع انسداد در این محور عملیاتی می شود.

وی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

بارش شدید باران که از اوایل روز دوشنبه اکثر مناطق استان ایلام را فرا گرفته است، افزون بر معابر شهری ، تردد در محورهای برون شهری و روستایی استان به خصوص در شهرستان های ایلام، ایوان، سیروان، آبدانان، بدره، دره شهر، چرداول و ملکشاهی را نیز مختل کرده است.

سامانه بارشی فعال در آسمان از اواخر وقت امروز از استان ایلام خارج می شود و رعد وبرق، وزش باد، مه گرفتگی در گردنه ها و کاهش دید و بارش تگرگ از دیگر پدیده های جوی این سامانه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه استان راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی شهری و روستایی وزش باد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد