Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرنطینه شدن شهرها باید طبق شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ایران انجام شود و هیچکس نمی‌تواند در مقابل تصمیم وزارت بهداشت مقاومت کند.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اقدامات وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان تمامی توان و امکانات خود را جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا به کار گرفته و ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و پرسنل وزارت بهداشت و درمان با تمام توان و عشق و علاقه در حال خدمت رسانی به کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطر مبتلا شدن افرادی که با این بیماران سرو کار دارند بیشتر است.

وی افزود: قرنطینه شدن شهرها باید طبق شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ایران انجام شود و هیچکس نمی‌تواند در مقابل تصمیم وزارت بهداشت مقاومت کند. اگر وزارت بهداشت و درمان بر اساس شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت به این نتیجه برسد که برای سلامت مردم لازم است شهری قرنطینه شود این تصمیم صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه کمیسیون بهداشت با معاونان وزارت بهداشت و درمان مقرر شد ۵ نفر به نمایندگی از این کمیسیون در ستاد مبارزه با کرونا حضور دائمی داشته باشند و اطلاع رسانی کامل به اعضای کمیسیون بهداشت درمان صورت گیرد.

شهریاری ادامه داد: مردم برای جلوگیری از گسترش این ویروس باید توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان را جدی بگیرند و بهداشت فردی خود را رعایت کنند تا به زودی از بحران عبور کنیم.

کد خبر 412376

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا انواع ویروس کرونا درمان کرونا کرونا ویروس چیست کرونا چیست شیوع کرونا علائم کرونا انواع کرونا منشا کرونا انتقال بيماري کرونا بهداشت و درمان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاخص های سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت و درمان کمیسیون بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه احتمالا منجر به «حمام خون» خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تدروس ادهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: ما به شدت نگران این هستیم که عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه به حمام خون منجر شود و ضعف سیستم بهداشتی در غزه را افزایش دهد.

براساس گزارش المیادین، کشورهای اروپایی، سازمان ملل و آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند طرح حمله به شهر رفح را کنار بگذارد اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم همچنان بر حمله به این شهر به بهانه از بین بردن حماس تاکید دارد.

به گفته ینس لارکه، سخنگوی دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل حمله به رفح علاوه بر تلفات انسانی به منزله یک ضربه قوی به روند کمک رسانی در سرتاسر نوار غزه است چرا که گذرگاه رفح در قلب عملیات بشردوستانه است.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، این سازمان و شرکای آن به شکل فوری برای ازسرگیری خدمات پزشکی تلاش می‌کنند اما سیستم پزشکی نمی‌تواند با افزایش مجروحان و شهدا در صورت انجام حمله به رفح تعامل داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد سه بیمارستانی که در حال حاضر به صورت جزئی فعالیت می‌کنند در صورت حمله به رفح به سرعت از کار می‌افتند و استفاده از بیمارستان اروپایی در غزه نیز ممکن نخواهد بود.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: در صورت وقوع عملیات اسرائیل در جنوب غزه ما مراکز پزشکی جدیدی را در مرکز و شمال غزه و یک بیمارستان میدانی جدید در رفح ایجاد می‌کنیم.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد مقادیر زیادی از تجهیزات پزشکی انبار شده در رفح را به یک انبار جدید در نزدیکی شمال غزه منتقل کرده است.

این سازمان خواهان آتش‌بس در غزه برداشتن موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند