Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران در مصلای تهران است.

همچنین پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی مساجد با موضوع گزارش فعالیتهای آن ستاد سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rUo برچسب ها: رویداد24 ، کرونا ، نماز جمعه تهران ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا نماز جمعه تهران ویروس کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای منتهی به بازی با کادیز بحث در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال زیاد بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد حتی با مسجل شدن قهرمانی جشنی برپا نشود. 

رئال دیروز کادیز را با سه گل برد و ساعاتی بعد بارسا نیز به خیرونا باخت تا قهرمانی 4 هفته زودتر قطعی شود اما بازیکنان روانه منزل شدند و خبری از جشن قهرمانی نبود. البته هزاران هوادار رئال راهی میدان سیبلس، محل سنتی جشن های رئال، شدند ولی بازیکنان در این جشن حضور پیدا نکردند.

در پیش بودن بازی حساس با بایرن در لیگ قهرمانان دلیل اصلی این تصمیم بود ولی مارکا امروز نوشت که برنامه باشگاه مادریدی این است که یکشنبه هفته بعد در سیبلس جشن قهرمانی برپا شود. رئال شنبه در زمین گرانادا به میدان می رود و یک روز بعد نیز جشن قهرمانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند